רבות מדובר על האלגוריתמים של מנוע החיפוש גוגל, אלגוריתמים שמשגעים את העולם.
אפילו חברות גדולות כמו מיקרוסופט ויאהו מנסים לפצח אותם רבות בשנים.
עד כמה שידוע - ללא הצלחה.
האלגוריתם או יותר נכון התאוריה שרציתי לשתף אתכם במאמר זה היא תאוריית הקליקים.
מדובר בהקלקות של הגולשיםהמחפשים במנוע החיפוש אשר נחשבים כהצבעות בעיני גוגל,
אמנם לא כמו חוזק של קישורים נכנסים, אך עדיין מעניק חוזק.
איך זה עובד:
1. גולש נכנס למנוע החיפוש גוגל ומקיש לדוגמה "צימרים בצפון"
2. הגולש רואה את 10 התוצאות הראשונות ומחליט ללחוץ על התוצאה השלישית
3. הגולש מצא את מבוקשו בתוצאה השלישית ונשאר שם כמה דקות (באתר)
4. מה קרה כאן בעצם?
גוגל ראה שגולש שחיפש "צימרים בצפון" העדיף את התוצאה השלישית על פני ה-2 שמעליה,
לכן הוא מבין שהרלוונטיות שלה גבוהה יותר עבור ערך החיפוש במבוקש.
אם התופעה חוזרת על עצמה יותר ויותר ע"י הרבה גולשים - גוגל מחליט פשוט להקפיץ את התוצאה,
שכן תפקידו כמנוע חיפוש הוא לספק את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור הגולשים.
מדובר בתאוריה בלבד, אך עם זאת נעשו לא מעט מחקרים ע"י מקדמי אתרים בכירים אשר
אישרו שתאוריה זו אכן עובדת.
אז איך גורמים לאנשים להקליק יותר על האתר שלכם?
טקסט שיווקי טוב מסונח היטב אשר נכנס לתגיות טייטל ודיסקריפשן
וע"י כך אתם בעצם מפעילים "קידום אוטומטי" ע"י הגולשים - ככל שיקליקו יותר - גם יקדמו אתכם בגוגל יותר.
כדאי להשקיע בטקסט טוב גם על מנת למכור יותר וגם על מנת להתקדם יותר.
אפילו חברות גדולות כמו מיקרוסופט ויאהו מנסים לפצח אותם רבות בשנים.
עד כמה שידוע - ללא הצלחה.
האלגוריתם או יותר נכון התאוריה שרציתי לשתף אתכם במאמר זה היא תאוריית הקליקים.
מדובר בהקלקות של הגולשיםהמחפשים במנוע החיפוש אשר נחשבים כהצבעות בעיני גוגל,
אמנם לא כמו חוזק של קישורים נכנסים, אך עדיין מעניק חוזק.
איך זה עובד:
1. גולש נכנס למנוע החיפוש גוגל ומקיש לדוגמה "צימרים בצפון"
2. הגולש רואה את 10 התוצאות הראשונות ומחליט ללחוץ על התוצאה השלישית
3. הגולש מצא את מבוקשו בתוצאה השלישית ונשאר שם כמה דקות (באתר)
4. מה קרה כאן בעצם?
גוגל ראה שגולש שחיפש "צימרים בצפון" העדיף את התוצאה השלישית על פני ה-2 שמעליה,
לכן הוא מבין שהרלוונטיות שלה גבוהה יותר עבור ערך החיפוש במבוקש.
אם התופעה חוזרת על עצמה יותר ויותר ע"י הרבה גולשים - גוגל מחליט פשוט להקפיץ את התוצאה,
שכן תפקידו כמנוע חיפוש הוא לספק את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור הגולשים.
מדובר בתאוריה בלבד, אך עם זאת נעשו לא מעט מחקרים ע"י מקדמי אתרים בכירים אשר
אישרו שתאוריה זו אכן עובדת.
אז איך גורמים לאנשים להקליק יותר על האתר שלכם?
טקסט שיווקי טוב מסונח היטב אשר נכנס לתגיות טייטל ודיסקריפשן
וע"י כך אתם בעצם מפעילים "קידום אוטומטי" ע"י הגולשים - ככל שיקליקו יותר - גם יקדמו אתכם בגוגל יותר.
כדאי להשקיע בטקסט טוב גם על מנת למכור יותר וגם על מנת להתקדם יותר.
YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט.
לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים
אתרים נוספים:
יזמים
Rss Feeds
לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים
אתרים נוספים:
יזמים
Rss Feeds